SEURALLE MITALEJA

Vesa Ylläpito
3.2.2013

Suomen suurimmassa harrastajakilpailussa Nurmijärvellä seuran ottelijat Susanne Saino kävi 3-ottelua joista voitti 2, sijoitus 2 ja Tomi Metsälä kävi 3-ottelua voitti 1, sijoitus 3.

Suomen suurimmassa harrastajakilpailussa Nurmijärvellä seuran ottelijat Susanne Sainion sijoitus 2 ja Tomi Metsälän sijoitus 3.

Suomen suurimmassa harrastajakilpailussa Nurmijärvellä seuran ottelijat Susanne Sainio kävi 3-ottelua joista voitti 2, sijoitus 2 ja Tomi Metsälä kävi 3-ottelua voitti 1, sijoitus 3.

Tulokset:

H2N  +67kg

1.Maria Kirvainen,Helsingin tkd

2. Susanne Saino,Lohja

3.Rutt-Margit Grupmann Tapiola Hwang ja Noora Lehtonen, Malmi

H2M + 80kg

1.Tuomo Haaksi, Frossa

2.Jaakko Saha, TU11

3. Tomi Metsälä, Lohja  ja Riku Takovaara, Forssa

Ottelijoita oli yli160 useissa eri sarjoissa. Kaikki sarjat käytiin poolina missä oli 3 tai enemmän ottelijaa..