Seuraesittely

Linkkejä

Juttu Länsi-Uusimaassa 8.3.1989
Perustamissopimus

Seuramme perusti 4.10.1988 Marcos Kuusjärvi yhdessä Kimmo Tirkkosen ja Arto Pakkalan kanssa. Seuran ensimmäiset harjoitukset olivat helmikuussa 1989 Ojamon koululla, jossa tänäkin päivänä pidämme harjoituksiamme.

Seuran tarkoituksena on edistää taekwondoa seuran toiminta-alueella, tarjoamalla seuran jäsenille mahdollisuuden harrastaa kunto- ja kilpaurheilua edellytystensä ja tarpeidensa mukaisesti.

Tarkoitustaan seura toteuttaa mm. tarjoamalla jäsenilleen kuntoliikuntaa, kilpailutoimintaa, koulutustoimintaa, valmennus- ja harjoitustoimintaa, nuorisotoimintaa, tiedotus- ja suhdetoimintaa, valistus- ja kasvatustoimintaa sekä muuta samantapaista toimintaa tavoitteenaan kasvattaa ruumillisesti ja henkisesti vireitä kansalaisia.

Seuramme toimintaan vuosien varrelta voi tutustua lukemalla vuonna 2008 julkaisemamme historiikin " 20 vuotta sähäkkää toimintaa 1988 - 2008".

Tänä päivänä seuramme jatkaa vireää toimintaa. Syksyisin aloitamme alkeiskurssin ja edelleen koulutamme pitemmälle ehtineitä oppilaitamme eteenpäin. Järjestämme useita vyökokeita vuodessa ja aina silloin tällöin pisimmälle ehtineet oppilaat kutsutaan DAN kokeisiin. Seuramme jäsenmäärä on viidenkymmenen tienoilla.

Harjoituspaikkoja meillä on tällä hetkellä kaksi. Asemanpellon koulun liikuntasali ja hienon urheilukeskuksemme Tennarin tatamisali. Tennari sijaitsee oivalla paikalla melkein kaupungin keskustassa ja sinne on helppo tulla joka puolelta kaupunkia.

Tennarissa suuressa palloilusalissa olemme myös järjestäneet erilaisia tapahtumia, joista viimeisin oli 1.3.2014 liikesarjojen liiga- ja harrastajakisat. Tässä seuramme näytti erinomaisen organisointi- ja projektointikykynsä.

Seuramme opettaja on Markku Vuorikoski 5. DAN. Aktiivisia mustia vöitä meillä on vuonna 2014 12 kappaletta.

Reijo Pietilä ottelussa vuonna 1990
Uudet DANit toukokuussa 2010